تولید برج نوری-برج روشنایی گالوانیزه

تولید برج نوری-برج روشنایی گالوانیزه

تولید برج نوری (تولید برج روشنایی ) گالوانیزه به همراه قیمت برج نوری ( قیمت برج گالوانیزه ) به صورت دقیق با تمام ارتفاعات و مشخصات فنی مربوط به برج نوری
تولید برج نوری-برج روشنایی گالوانیزه

تولید برج نوری-برج روشنایی گالوانیزه

تولید برج نوری (تولید برج روشنایی ) گالوانیزه به همراه قیمت برج نوری ( قیمت برج گالوانیزه ) به صورت دقیق با تمام ارتفاعات و مشخصات فنی مربوط به برج نوری

قیمت انواع پایه های روشنایی

لیست قیمت پایه های روشنایی :

لیست قیمت پایه های روشنایی یکی از مواردی است که دست اندرکاران ، مسئولان شهری و همچنین شرکت های پیمانکاری که پروژه های عمرانی و شهری در دست دارند ، همواره به دنبال داشتن آن هستند تا بتوانند بر مبنای بودجه و توانایی کارفرما ، بهترین پیشنهاد و برنامه ریزی را در طراحی روشنایی محوطه محل پروژه خود داشته باشند .

در واقع به دلیل گستردگی و تنوع زیاد محصولات روشنایی و همچنین رده بندی محصولات در این دسته بندی از تجهیزات روشنایی شهری و با در نظر گرفتن نوسانات ارز و به تبع آن قیمت ورق و خدمات ، تهیه و به روز کردن این لیست امری دشوار به نظر می رسد .

مضاف بر این باید در نظر گرفت برآورد قیمت سازه های فلزی روشنایی با متغیرهای زیادی محاسبه می شود . در واقع یک پایه روشنایی را می توان با چندین مشخصات فنی برآورد قیمت و تولید کرد . پس نگاه صرف به لیست قیمت پایه های روشنایی بدون در نظر گرفتن دیتیل های متغیر و مشخصات فنی دقیق در زمان واحد ، امری غیر اصولی است و کسانی که این گونه اقدام به قیمت گیری می کنند ، اغلب در انتخاب درست شرکت سازنده دچار اشتباه می شوند .

موارد موثر در لیست قیمت پایه های روشنایی چیست ؟

پایه روشنایی یک واژه جنرال و کلی است که مفهومی عام دارد و شامل محصولات مختلفی در این میان است . این پایه ها را می توان از 70 سانتیمتر تا 70 متر با ابعاد ، متریال ، اشکال و محاسبات مختلفی تولید کرد . اگر بخواهیم کمی در این مسئله ریزتر و عمیق تر شویم بهتر است در ابتدا دسته بندی پایه های روشنایی را بشناسیم .

اگر مبنا را بر ارتفاع پایه ها قرار دهیم ، کوچکترین عضو خانواده پایه های روشنایی ، پایه چراغ چمنی است که ارتفاعی بین 70 الی 120 سانتیمتر دارد و در کنارر باغچه ها ، فضاهای سبز کوچک ، راهرو های عمومی و پیاده روها کار می شود .

 در مرحله دوم پایه چراغ های پارکی قرار دارد که ارتفاع انها بین 2.5 الی 4.5 متر می باشد و همانطور که از نامش پیداست جهت روشن سازی پارکها و فضاهای سبز استفاده می شود . البته بعضی از افراد هم این محصول را در ویلاهای خصوصی خود استفاده می کنند .

در مرحله سوم پایه چراغ های خیابانی هستند که ارتفاعی بین 6 الی 12 متر را پوشش می دهند . پایه چراغ های خیابانی عموماً ظاهی ساده دارند ولی دارای کاربرد فراوان در شهر هستند .

در مرحله چهارم هم نوبت به برج نوری یا برج روشنایی می رسد که بلندترین سازه های نورپردازی محیطی هستند . برج های نوری را می توان از 6 متر تا 70 متر تولید کرد ولی ارتفاعات بالای 30 متر خیلی معمول نیست .

منبع : shahrsamanco.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.