تولید برج نوری-برج روشنایی گالوانیزه

تولید برج نوری-برج روشنایی گالوانیزه

تولید برج نوری (تولید برج روشنایی ) گالوانیزه به همراه قیمت برج نوری ( قیمت برج گالوانیزه ) به صورت دقیق با تمام ارتفاعات و مشخصات فنی مربوط به برج نوری
تولید برج نوری-برج روشنایی گالوانیزه

تولید برج نوری-برج روشنایی گالوانیزه

تولید برج نوری (تولید برج روشنایی ) گالوانیزه به همراه قیمت برج نوری ( قیمت برج گالوانیزه ) به صورت دقیق با تمام ارتفاعات و مشخصات فنی مربوط به برج نوری

تولید قیمت خرید فروش برج نوری 6 متری

برج نوری 6 متری یا  برج روشنایی 6 متری :

برج نوری 6 متری یا برج روشنایی 6 متری  درواقع کوچکترین برج نوری قابل ساخت است که معمولاً به صورت چند وجهی گالوانیزه با گیر بکس دستی وینچی ساخته می شود . به این صورت که یک وینچ دستی ( از نظر ظاهری شبیه هندل ماشین های قدیمی است ) در پایین برج وجود دارد که با چرخاندن آن به وسیله دست ، هد برج بالا رفته و به پایین می آید . ( البته در صورت تقاضای مشتری می توان از الکتروموتور و گیر بکس برقی نیز جهت صعود و فرود هد استفاده کرد ) .

با پایین آوردن هد برج روشنایی 6 متری ما می توانیم پروژکتورهای مورد نظرمان را بین تعداد 6 الی 8 عدد روی آن نصب کنیم  یا اگر قبلاً نصب شده ، اقدام به تعمیر یا تعویض لامپهای آن کنیم .

مزایای برج نوری 6 متری  :

برج نوری شش متری تنها برج یک تکه قابل ساخت است . چون در ارتفاعات بالاتر سازه برج ها در قطعات 6 متری ساخته می شوند و در هم اورلپ می شوند تا سازه سرپا شود . این سازه نورپردازی معمولاً در جاهایی استفاده می شود که بخواهیم حجم نور و روشنایی زیادی را در محوطه داشته باشیم . چون هر چه فاصله پروژکتورها با زمین کمتر شود ، دایره روشنایی ایجاد شده کوچکتر و در مقابل میزان لوکس نوری و روشنایی آن بیشتر خواهد شد . این مورد در جاهاییکه دارای معارض باشند ( مثل درخت ) هم بسیار مناسب است .

تولید برج نوری 6 متری :

برای تولید برج نوری 6 متری ورق مناسب را در ابعاد تعیین شده به وسیله برش CNC برش می کنند . ورق مناسب می تواند از قطر 3 میلیمتر تا 8 میلیمتر باشد و تعیین مقدار آن به عهده کارفرما است که با چه مشخصاتی درخواست کرده باشد . اما در حالت پیش فرض از ورق 3 میلیمتر برای تولید برج روشنایی 6 متری استفاده می شود . چون از نظر مقاومت و استقامت برای این ارتفاع کافیست .

در مرحله بعدی ورق های برش شده به واحد خمکاری ارسال می شود که می توان این ورق ها را به صورت تک درز یا دو درز جوشکاری کرد که از جوشکاری Co2  برای این منظور استفاده می شود  . بعد از این مرحله نوبت به تعبیه دریچه ، بیس پلیت و لچکی ها می رسد .

بیس پلیت ، صفحه صاف افقی است که در زیر سازه برج جوشکاری می شود و در اطراف آن تعدادی سوراخ جهت عبور بولت ها قرار دارد . لچکی تعدادی از قطعات مثلی شکل هستند که یک ضلع آن به بدنه برج و یک ضلع آن به بیس پلیت جوشکاری می شوند . این کار باعث افزایش مقاومت در برابر تنشهای افقی و نامتقارن در برج خواهد شد .

بعد از نصب بیس پلیت و لچکی ها ، برج روشنایی 6 متری ما به واحد گالوانیزه ارسال می شود و پس از عبور از وان های اسید ( جهت زدودن چربی و کثیفی ) وارد وان مذاب روی می شود و چند دقیقه  در آن می ماند تا لایه ای از روی سطح آن را بپوشاند .

در مرحله آخر هم نوبت به نصب هد و تجهیزات داخل برج می رسد که با نصب وینچ ، سیم بکسل و هد تقریباً برج نوری 6 متری ما آماده ارسال و نصب می شود .

منبع : وب سایت گروه تولیدی شهر سامان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.